Uttråkad var ordet


visste ni..

att jag vill - till Grekland NU!
att jag har - a thing for brown eyes ^
att min senaste kyss - ... hiuh
att jag lyssnar mycket på - mjuusic
att jag funderar på - att gå och lägga mig o aldrig gå upp -.-
att jag pratar – visste ni de?
att jag inte gillar – respektlösa-självsäkra-egenkära-egoistiska människor :)
att min första riktiga kyss – var med ...
att jag avskyr när folk snackar - "åh shit, jag var så full i helgen va! Jävlar, du skulle sett mig". Get a life.
att kärlek är – har sina dagar..
att jag gillargillar ÄLSKAR MAT
att jag alltid kommer att – följa mitt inre. Geek.
att jag är förälskad i – Napolis Kebabtallrik !
att sist jag grät var – svagt minne..
att min mobiltelefon är – jobbig -.-
att när jag vaknar på morgonen – vill jag snooza sådär .. resten av dagen? 
att innan jag går och lägger mig – Städar jag? hatar att gå o lägga mig och vakna upp i ett rum som ser ut som...
att idag har jag – gymmaat (:
att jag just nu tänker på - allt eller ingenting alls
att i kväll ska jag – försöka plugga -.-
att i morgon kommer jag – inte palla skolan
att jag hoppas – .. allt för mycket.
att jag verkligen vill - ha sommarlov NU!




för glad..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sööööööööt

2010-03-15 @ 20:07:14
Postat av: Martin

Inte blåa? :´(

2010-03-16 @ 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0