You know my weekness


tjenaretjenare.

eftersom engelskaläraren är i London så fick vi sovmorgon till 09.20. Härligt!
sedan vare dags för matematik - alltid lika roligt förstås ^  men satt för mig själv idag, så jag fick ovanligt mycket gjort! 

Och istället för att äta äcklig bambamat, så drog jag, anton, martin, richard, mikael, ivan, ronny och jesper till Kinan ^ mumma på hög nivå. (Kände att det var lite onödigt att skriva upp alla namnen nu ^)
Lite synd att man blir mätt så fort bara.

Därefter hade vi Hotell och livsmedelshygien (y)  som jag tror jag har nämnt förut, så tycker jag att det är ganska kul med Hotell även om det inte är det jag ska inrikta mig i sedan i 2an, men ändå!
Livsmedelshygien - ingen kommentar.

Nästa vecka kommer ta livet av mig ^  fyra prov och en inlämning, sedan ska flera andra saker påbörjas och shit. Dessutom ska vi ha GYMNASTIK på idrotten och det är absolut det jag gillar minst med idrott.
Volter, stå på händer, hoppa trampett - inte min grej!

Btw, ska hålla tal i Svenskan och vet inte riktigt vad jag ska snacka om. Hade varit kul att snacka om Sex och samlevnad, men verkar inte som man fick det. Hon sa att jag inte hade tillräckligt med kunskap om det, men vafan vet hon om det? ;o .. rawr!  

Well, ska försöka plugga lite nu för ikväll kommer det bli massa TV-tittande!
20.00 - Dating in the dark
21.00 - Desperate Houseviwes
21.55 - Cougar Town
22.25 - Christine

Imorgon äre restaurangdag och jag är SÅHÄR taggad!

Ha det gött!
pussheej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0