Snabbt inlägg before school



Hällaaw!

Sitter och borstar mina tänder och ska snart dra mig till bussen. Kommer la få springa som alltid..
Inte jättetaggad på att gå till skolan idag, för jag känner att jag börjar bli så himla skoltrött. Klarar man sig 3-4 månader till tro? Får la hoppas på det bästa.
Till sommaren hoppas jag verkligen att det blir en liten trip utomlands. Hade suttit så himla fint!


jaja, istället för att sitta här & klaga så har jag faktiskt en god nyhet, tro det eller ej. Eller ah, god för mig åtminstone. Ni skiter la i vilket ..
Men jag har nämligen skaffat gymkort! Och det känns ju bara för underbart. Ska träna som en idiot (a) Beach 2010, here I come! (;

Nu måste jag dra mig.
pussheej,

Inget konstigt aaalls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0