Lilla lilla Surte



Busschauffören: .. vart ska du då?
Killen: ..öh, ehm.. till det där.. vad heter de? .. Surte!"


Haha, när man hör såntdär inser man ju verkligen hur litet och okänt Surte är ^ kan ju inte säga att han är den första heller. Ska man förklara vart man bor för någon får man oftast en kommentar som; Surte? Vafan är de?" eller något liknande, haha!

445, det är mitt hem! (;
Ha ha ..





Axel Åkerlund - utan dina andetag


Kan du göra mig lycklig?





Eftersom det var ett tag sedan jag verkligen bloggade kan jag skriva lite om vad jag har haft för mig det senaste dagarna.

Såhär äre dåva ^ som sagt så har jag prao nu, vecka 3-5, men tråkigt nog så trivdes jag inte på det första stället så jag har bytt! Och jag måste säga att jag trivdes redan efter första dagen. Så nu är jag på Scandic i Backa. Mycket trevligt ställe faktiskt. Fick ju vara med Elin och Nina nu i början, så det var ju självklart en fördel men nästa vecka äre egna initiativ som gäller, för jag ska nämligen vara ensam. Men får hoppas på att det går lika bra ! Kanske får lite mer gjort? (a)

Jaja, det var la det enda jag hade att tillägga just nu ^ 
Idag blir det plugg. Ska iallafall ge det ett försök. Annars kanske det blir en tur till stan? Jag har nämligen spanat in en skjorta som jag gillade. Höhö, inte varje dag man ser Anna i skjorta inte!


Random


I'd find a million ways to say I love you
Sing a million songs to make you smile
But I can't turn back time
And I can't make you mine
It's impossible

Kommentarer
Postat av: martin

de ju typ bara gamla personer som kommer ihåg surte för raset, cocacola-flaskan och bandy... man får ju tänka på att ungdomar idag är oftast riktigt klena när de kommer till geografi och historia

2010-01-24 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0