Irriterad


Hallå där kött och blåbär!

Försökte ändra bredden på min blogg igårkväll, vilket inte gick så bra. Och nu, som ni kanske ser, har jag f*ckat den totalt. Inte alls så jag vill ha den och jag kan inte ändra tillbaks för jag har ändrat så mycket på massa siffror så jag kommer inte ihåg vad det var från början. Sjukt irriterande. Jaja, får la se om jag kan få till det.

Idag, sista dagen innan skolan börjar, blire bara slapp. Ska försöka fixa till min svenska-berättelse lite innan jag lämnar in den. Lite smått jobbigt. But I gotta do, what I gotta do! Vill bara bli få det överstökat ^^

Btw, statusen ökar sakta men säkert. Fortsätt gärna så! :D ♥
Kul att ni läser. Makes me happy!





Alexandra Burke - Bad boys


pussheej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0