I do miss the old times


Hallå där kött och blåbär!

Fan va gött med helg. Äntligen. Så sjukt efterlängtat!
Nä, skoja. Ha ha?

Kändes faktiskt lite onödigt att gå till skolan idag (första dagen) och nu är det helg liksom. Men det var samtidigt värt det, för har faktiskt saknat klassen (a)  

Efter skolan åkte jag hemåt med lilla Appi och klantigt nog tror jag att jag tappade mitt busskort på bussen. Vet inte hur jag ska få tag på det nu bara? Som (jävligt) tur var hade jag inte mitt bankomatkort i samma "fodral", som jag alltid hade förut.

Just nu sitter jag bara här och bloggar för mig själv. Appi gick för en stund sen, så det blir bara jag och tv ikväll.
Dock en grym film som går på tv nu - Ett päron till farsan på semester till Europa. Så sjukt härlig film. Den må vara gammal, men har gillat den sen flera år tillbaks och tröttnar aldrig på att se den ^^
Så jag ska skynda mig tillbaks nu!

Ha en trevlig helg!

pussheej,




Haha, bjuder på den. Det var ett bra tag sedan kan kan jag meddela (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0