Heldag med Nellie


Hallå där kött  och blåbär!


Dagen började väldigt segt med städning på rummet men vände lika snabbt då Nellie ringde. Klädde mig varmt, tog skjärtlappen i hand och gick för att möta Nellie vid Solrosbacken, där vi spenderade de två närmsta timmarna.
Har inte åkt pulka/skjärtlapp på riktigt länge, men det är verkligen något man aldrig kommer kunna "växa ur". Hade verkligen glömt av hur kul det var ^^ och ett litet hopp på slutet gjorde ju susen (y















Sen blev mina tår så frusna, trots att jag hade strumpbyxor, vanliga strumpor och raggsockar, så vi gick in. Väl inne i värmen kände jag direkt hur tårna började "tina" och det gjorde ju lagom ont när det började sticka. Satt bokstavligttalat och skrek för att det gjorde så ont. Pain!

Men när det äntligen gått över kunde jag sansa mig och vi satte oss i soffan och kollade lite på tv. Hamnade på någon kanal med små kinesbarn som tränade, seriöst, röven av sig. Små 9-åringar som blev i stort sett tvingade till att träna ;s det läskiga va ju nästan att de var så biffiga också !

Sen satte bakningen igång och vi gjorde en mycket god kladdkaka! (;





Nellie försöker hitta kontaktuttaget; Anna, hjälp mig att hitta hålet. Guida mig till hålet.

Tystnad...


Jag börjar asgarva!





Jaja, sovdags. Nattinatti ♥

Rihanna - Russian Roulette


pussheej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0