Gillar't



Hallå där kött och blåbär!

Vad händer, yao? (;
Igår var det första gången på fem månader som jag träffade Sandra. Helt sjukt. Men det var riktigt mys att få träffa henne igen. Satt och pratade om allt möjligt i ungefär fyra timmar. Snacka om att det var skönt att bara prata av sig. Saknat henne så. En utav få som verkligen förstår sig på mig ♥
Glad att jag har dig, gumman.


Har börjat följa ett program som går på MTV mer och mer nu för tiden. Taking the stage heter den. Riktigt bra serie. Handlar om några ungdomar i min ålder ungefär, något äldre kanske, som går på High School för att lära sig mer om dans och sång. Så man får följa dem i deras vardag och liksom se hur de utvecklas med tiden. Ganska mycket drama. Men det gillar vi, haha. Tummen upp för Taking the stage !


Smakprov :]




"Introt" på Taking the stage


pussheeej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0