Gothia


Hallå där kött och blåbär!


Vaknade i morse runt 10 och såg ett sms från systrami - "Helvete vad det snöar ute!". Jo, det kan man ju garanterat säga. Gick upp, kollade ut genom fönstret och såg detta ^^





Igår blev det en lång dag på ett ställe där jag helst INTE spenderar mina dagar i vanliga fall - jo, i en innebandyhall. Men vad gör man inte för lite cash när det enda man behöver göra är att sitta och trycka på stopp/start. Men med tiden blev det faktiskt ganska jobbigt och tråkigt. Men jag ska inte klaga. Satt där från 17.00-23.00 och bara kollade på matcherna, en efter en. Fick dock 60kr i timmen och var där i åtta timmar så.. nästan 500 spänn av att bara sitta och trycka på stopp/start. Men fick hjälpa till att städa efteråt också, så var inte hemma förrän lite över ett på natten.

Idag blire bara slapp-dag för mig, för känner mig inte tillräckligt social och pigg för att umgås med någon och jag tror inte heller att någon vill vara med mig om jag är sådan, haha.

pussheej,



Ke$ha - Your love is my drug



Dags att uppdatera sig. Nytt år - nya låtar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0