1 januari 2010

'Hallå kött och blåbäär!

Vaknade upp runt 12 i en otroligt oskön tältsäng eftersom en viss person låg i min säng. Hum!
Var fortfarande trött men hade ingen tanke på att lägga mig ner och försöka sova ytterligare en stund, utan satte istället igång med att montera ihop mina förvaringslådor som jag inhandlat igår, haha.
Efter drygt en timma kom mamma in i rummet och frågade om vi ville med och bowla. Varför inte liksom? "revange" var det enda som snurrade runt i mitt huvud just nu. Började med en strike - slutade med förlust. Hatar att förlora! >.<
Så bajs på det.









Detta får en iallafall på lite bättre humör (a) haha



pussheeej,

Kommentarer
Postat av: plutt

va, vem låg i din säng? :O

nallen? ^^

2010-01-01 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0