Bra start på dagen


Hallå där kött och blåbär!

Har försökt att börja gå upp lite tidigare nu de sista dagarna, eftersom lovet börjar gå mot sitt slut. Riktigt segt. Men ikväll ska jag försöka lägga mig i tid och ställa klockan någon timme tidigare. Kommer förmodligen att znoosa.

Menmen, lyckades dra mig upp vid 10 tiden idag, så lite framsteg äre allt! Gick upp och proppade i mig lite vaniljyoghurt och flingor, då jag, dumt nog, fick för mig att jag skulle prova på att dricka rått ägg. Pappa gav mig ett klokt råd att dricka det vid toaletten, men envis som jag är skulle jag bevisa att allt skulle ner! Känslan när det äckliga slemmet och äggulan slinker ner i halsen är obeskrivlig. Kräkreflexerna satte igång direkt, men lyckades hålla det inne som tur va! Men vafan, någon gång måste ju vara första gången. Det är ju väldigt nyttigt vad jag har hört. Så kanske borde bli en vana varje morgon? uschusch.

Någon mer än jag som vänt på dygnet?



pussheeej,

Kommentarer
Postat av: Plutt

Fyfaan, gjorde du dt ? :O

2010-01-04 @ 11:28:38
Postat av: Anonym

haha asså det är nästan lika mkt proteiner i rått ägg som kokt :P

2010-01-04 @ 14:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0