När humöret når botten..





Hoppet försvann ju lika fort som det kom ungefär -.-

Va helt taggad på att äntligen skaffa mig ett gymkort och dessutom för ett kanon-pris, så att säga.
De va "öppningserbjudande" på Fitness 24/7 och de sålde 200 årskort för endast 995kr. Riktigt billigt.
Så efter en timme väntan fick jag reda på att man var tvungen att vara 18år för att få gymma där.
Djup besvikelse. Får la bli Sportlife trots allt, men kommer behöva spara ytteligare lite till. Så sjukt segt.
Var ju så himla inställd på att jag äntligen skulle få börja gymma.

Imorgon och på tisdag är vi iallafall lediga. Riktigt härligt faktiskt, för jag känner verkligen inte för att gå till skolan imorgon. Så dessa två dagar ska jag försöka njuta av ordentligt :)

pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0