Det rullar på..

Hallå där!

Snabbis in till stan efter skolan igår för att köpa en tröja på Carlings. Var dock lite fundersam över om jag skulle köpa den p.g.a. priset, men ville verkligen ha den så.. där flög dem pengarna iväg.
På hemvägen träffade jag söta Linn och Paria också. Längesedan man träffade de små solstrålarna (a' höhö
Kan ju knappast säga att jag blev förvånad över deras galna idé så fort vi gick av bussen. Haha.
Slängde sig rakt i snön på någon annans tomt, bara för att liksom ^^ sjuka är ni.






Idag va det en ganska slapp dag i skolan. Började med att jag kom försent en halvtimma på första lektionen, på grund av västtrafik, såklart. Men vi gick bara igenom lite grammatik, så det var lugnt.
Sen hade vi matten, vilket också gick undan eftersom jag mest repeterade inför provet.
Därefter hade vi Hotell A, som är en rätt så ny kurs, men hittills är den helt ok ^ sedan blev det någon timma Livsmedelshygien med lilla Ejda och snäll som hon är fick vi sluta ca 50 min tidigare, wah!


Nu ska jag försöka plugga lite kärnämnen >.^  WAH
pussheej,



Äckelsnö. Försvinn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0