Häälaaw





Baby, ge mig din hand,
ge mig din tid och jag ger dig allt
för ingen annan kan förföra mig på sättet du kan ! ♥





Blev en springrunda i lilla Surte förut. Gick ut och sprang hyfsat tidigt, för att undvika bekanta ansiktet. Hahah ! (a
I början av sportlovet lovade jag mig själv att jag skulle springa varannan dag nu på lovet och tro det eller ej, men jag har faktiskt hållt det.

Sprang ca 2km uppe i skogen de två första dagarna, men eftersom det snöade som bara den igår kväll så antog jag att det nästan skulle vara omöjligt att komma upp dit imorse, så det blev en runda i Surte istället. Det är dock 3-4 km längre än vad jag sprang de första dagarna, men det gick så bra så. Och eftersom jag aldrig är ute och springer annars, så måte jag faktiskt erkänna att det kändes väldigt bra efteråt.

Var i Kungälv förut för att ta en titt på det nya gymmet som de ska öppna där och passade på att ställa lite frågor om avgiften och shit. Men för att kunna betala till sommaren måste jag jobba, eftersom man inte får något studiebidrag under lovet. Så ska ringa runt imorgon och se om jag hittar något (a) Hade varit riktigt gött att tjäna några hundralappar!

Jag är iallafall riktigt sugen på att börja gymma och deras erbjudande stoppar mig absolut inte. Frågan är bara om jag ska vänta tills de öppnar, för de kan ju hända att de finns en chans att de blir ett ännu billigare på öppnings-dagen, om man säger så. Men oavsett om det blir det eller ej, så har jag iallafall bestämt mig för att börja gymma där. Jämför man med Sportlife, så är ett årskort ca 2000:- dyrare på Sportlife än på detta. Dessutom är det öppet dygnet runt, SOFT! :D  och sola solarium ingår självklart.

Nu ska jag dra mig uppåt och stoppa något i magen.
pussheej,


old picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0