Your friend is the person who knows all about you, and still likes you


Jag måste bara ta upp detta innan jag blir helt galen!
Alltså, säger inte vilka, men ni som går och kollar snett på andra för att dem kanske ser ut på ett speciellt sätt eller som i mitt läge - har en speciell klädstil. Sluta!
Egentligen förstår jag inte hur jag orkar bry mig, men samtidigt, får man flera sådana blickar ett visst antal gånger om dagen, då är det rätt så nertryckande. Och det självförtroendet man byggt på så länge - sjunker direkt och man får börja om från början.

Och? om jag har häng och kanske lite mer pojkaktig-stil.
Jag kanske inte gillar tajta byxor som sitter stramt hela vägen upp eller "fina blusar" med spets!
Låt mig klä mig som en kille om det nu är så ni ser mig.
Men sluta kolla snett och sen stå där och fnissa med er kompis! 
Ni är fan inte så snygga ni heller. 
Vem har sagt att bara för att man är tjej ska man klä sig på ett visst sett? 
Människor får väl se ut som dem vill?
Det är väl därför alla är så unika och speciella på sitt sätt, eller?
 
Jag tänker fortsätta klä mig som jag vill vare sig ni gillar det eller inte.

Vafan, människor som människor. Respektera de




Gammal bild! (;
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Annapanna! Bara undrar hur du har fixat designen på din blogg? Jag försöker med min men det vill inte.

Vi kan la träffas på lovet?

puss&kram

2009-10-25 @ 15:33:36
URL: http://everybodysdarling.blogg.se/
Postat av: ElinPelin :)(L)

Anna, du e perfetkt som du är! Du e enormt söt, gullig på ett sätt som bara DU kan! fortsätt så, o skit i alla idioter som inte har nåt liv! ;S älskar dig gmn :D(L)

ses snart ? (A)<3

2009-10-25 @ 18:42:05
Postat av: Sara

Hej, jag gillar verkligen att du har pojkstilen. Tycker att det är skitfint på dig, det är du liksom. eh, lät gay ._. aja, puss, du är grym. <3

2009-10-26 @ 00:02:26
Postat av: Nellie

Skit i dom bara

2009-10-26 @ 02:44:29
Postat av: donna

ja gillar din stil :) den är cool hihi.

btw värsta snygga designen :O

2009-10-27 @ 23:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0