Let's make out in the middle of the street


Tjaaa!
Som dem flesta vet så tar det extremt lång tid för mig och fixa håret efter jag har duschat.
Eftersom hela håret ser ut som ett fågelbo efter jag fönat det så måste jag självklart platta de.
Och det är inte liiite hår vi snackar om. Så det har sin tid.
Så nu har jag precis blivit klar med plattningen och satt på mig lite kläder.
Så det jobbigaste är avklarat om man säger så >.<

Lite senare idag ska jag till Stora Höga och vara med Ivan (Från klassen).
Ingen aning vad vi ska göra, men det blir nog kul! (:

Menmen, nu blir det film - "Couples Retreat", alltså "Trubbel i paradiset" som den heter på svenska.
Inte världens bästa kvalité men det får gå ändå!

Skriver nog senare (;
pusshaj!


Bohusskolan. Saknar den lite faktiskt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0