I said what what, in the butt?

Ta tag i morgondagen vare, ja!
Ska faktiskt leka med lilla Paria imorgon. Missed you.
Inte träffats på 2-3 månader, så ser verkligen fram emot att få träffa henne igen.

Satt och gick igenom lite bilder på datorn då jag hittade en ljudinspelning som vi spelat in hemma hos henne för ett bra tag sedan.
Har ingen aning vad jag håller på med men den fick mig att skratta iallafall!
Hittade även några gamla bilder oss och denhär fick mig verkligen att skratta;


4år sedan ungefär;




Detta året;







Kvällens låt ;






Kommentarer
Postat av: Paariiaa

HAHAH men va du tvungen o ta dom snyggaste bilderna elr xD,,



Miss u too äänaa(a)<3'

2009-10-24 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0