Friday I'm in love


Hello Everybody.
Sitter hemma hos Nellie och flummar (Fast normalbeteende för henne).
Sjuk tjej alltså. Hahaha, helt underbar :D
Ska se om jag kan koncentrera mig och skriva trots att hon sitter och försöker få min uppmärksamhet.

Japp, idag blev det en liten runda på stan.
Och nästan all tid gick åt till att hitta ett par vantar till mig, hum..  
Hittade till slut ett par vantar på Stadium för 130kr. Riktigt mysiga!

I stan träffade jag även på min syster som jag inte träffat på flera dagar, eftersom hon haft fullt upp med skolan och annat, medans jag varit iväg med kompisar.
Så det var trevligt att få träffa henne igen även om det bara var några minuter!

Innan jag och Nellie åkte hem tog vi oss en sväng förbi 4-gott och köpte oss lite godis. Och då menar ja faktiskt lite för min del. Känner att jag gottat mig tillräckligt med godis och chips under lovet.

Aja, nu ska jag avsluta detta inlägg. Nellie börjar bli otålig skulle ja tro.
Så nu blir det Wii-time!

Have a grrrrreat weekend!




Nellie on the bus.


Såg Bobby på Kicks.


Dagens köp ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0