24-10-09

yes, då har jag, the one and only änabanääna, skaffat mig en blogg.
Varför? Jag har ingen aning. En kul grej, I guess.
Frågan är bara om jag kommer kunna hålla mig uppdaterad? ;o
Tro mig, jag ska försöka så gott jag kan.

Igår var jag med Nellie. Ett tag sedan jag träffade henne nu ;o
eftersom båda haft ganska mycket i skolan har vi inte kunnat träffas så mycket på sistone. Men nu är det lov och det är så sjuuukt skönt!
(Måste dock plugga massa matte..
Ska försöka och bara slappa så mycket som möjligt, så att jag har nya krafter till skolan börjar igen! (;
Har även två st biodagar "inbokade" under lovet. Fett najs!



Bjuder på en skön låt, eftersom detta är mitt första inlägg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0