Tuff decision ..


YES!
Har äntligen läst ut boken. Stor lättnad.
För er som undrar har jag läst "P.S I love you". Rekomenderar inte. Kanske för sådana som älskar att läsa dock.
Iallafall, har även lyckats klura ut några matteuppgifter, men gav upp efter 4-5 st.
Huvudet pallade inte mer.

Vid 21.00 kommer The Devil Wears Prada på 4an. Men vid samma tid kommer även Knocked Up på 3an.
Jag har sett båda men skulle gärna vilja se dem igen. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra ;s
Får väl sitta och sappa fram och tillbaks eller nåt.


Knocked Up
är egentligen mycket roligare plus att min favoritskådespelerska, Katherine Heigl, har en utav huvudrollerna i filmen. Men det var inte särskilt längesedan jag såg filmen heller ..

The Devil Wears Prada var det verkligen längesedan jag såg och det skulle vara kul att se den igen.
För jag vet att jag tyckte den var bra när den gick på bio. Kopia av Ugly Betty.

Hmmm.. ?



                        
Knocked Up
                                                  


The Devil Wears Prada



Nu blir det kvällsmat iallafall.
Pusshaj.

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Haft en bra helg? Och kanske lov?:)

kram . ♥

2009-11-02 @ 12:32:33
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0