Tuesday afternoon





Kom hem från skolan för ungefär trekvart sedan. Stannade kvar i skolan en stund efter Livsmedelskunskapen och pluggade lite med Lillmike och Nina. Gjorde klart en uppgift för morgondagen och fick även gjort några tal i matteboken också, så nu ligger inte Anna efter längre. Fast kommer ju dock alltid ligga efter i huvudet när det gäller matte..

Nu har jag iallafall fått i mig lite käk och kanske orkar plugga lite mer. Fast har så mycket annat som snurrar runt i tankarna just nu, så frågan är om jag ens kommer kunna koncentrera mig?
Äsch, datanördar mig lite en stund till så får jag se sen!

Imorgon är det restaurangdag, då bland annat jag och Dunda ska göra fiskgratäng och lite sådant mumsigt!
Aldrig jobbat med honom tidigare, så får väl se hur detta kommer gå (:
Fast enligt andra som jobbat med honom, är han väldigt koncentrerad och duktig på det han gör, så det är väl ett plus isåfall (y)

Wish me good luck. Första gången jag lagar mat åt gäster (a)
pusshej


Söta Johanna på mattelektionen


David, livskunskapslärare. Snygg enligt mig och Lisa!


Nina och Lillmike. Så fiiina så! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0