Jonas var namnet! (;


Jonas a.k.a Biffen nu för tiden, haha.
Bästa killkompisen jag haft sedan 6an, måste jag säga.
Fast nu när vi går på helt olika gymnasium träffas vi inte alls lika ofta längre. Händer väl att vi träffas någon helg, men inte ofta.
Lite surt faktiskt.
Saknar verkligen att gå i samma klass som honom
(även alla andra från 9B ♥)

Men Jonas var den som stod mig närmast utav killarna i klassen och jag är oerhört glad över att jag fortfarande har honom som killkompis.
Superskön kille att bara slappa & umgås med, även om det slutar med att jag halvsover efter varje gång vi kollat på film (a) Hahah. Fast med samma humor går det ju bara inte att ha tråkigt med honom, det är ju en sak som är säker!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0