Plugg plugg plugg..


Otroligt trött och känner av huvudvärken från igår som fortfarande sitter i.
Och idag som skulle vara min plugg-dag?
Får la se hur det blir med de. Har iallafall legat och läst en hyfsad lång stund nu och vill bli klar med den förbaskade boken så jag kan skriva min recension. Vill ju helst få det överstökat eftersom vi ska börja skriva berättelser nu. Vilket jag absolut inte är en höjdare på.
Så det kommer bli en och annan timma till att disponera från vad den ska handla om och hur jag ska få till en bra handlig och slut.

Matte står också på tur. Usch och fy. Jag vill bara sova.


Någon mer än jag som bara lääängtar till Julen? (a)


Julen 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0