Hos Jonas

yes, hemma hos Jonas och kollar runt lite på internet. Själv sitter Jonas nere och käkar just nu, så jag passade på att lägga upp ett inlägg (a) och NEJ, jag utnyttjar honom inte bara för att han har dator och jag dataförbud. Men lika bra att passa på när man väl har dator framför sig eller ? :D höhö
Kollade på G-force förut också. Riktigt ball film asso, haha. Nämen, den var faktiskt ganska rolig :)

Aja, nu ska jag se om jag hittar lite bra musik på datorn !





Bild jag hittade på hans dator (;

Kommentarer
Postat av: JonasTheMan

vafaan :D

jag hade inte sätt de här inlägget :P fören nu

viste inte ens att du la upp nått in lägg när jag käka :)

2009-11-27 @ 16:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0