Fredag den 13


åh!
hade skrivit ett långt inlägg så bara allting.. försvinner!


menmen, fredag den 13 idag och hittills ingen skada skedd som tur är!
Någon annan som råkat illa ut kanske? ;o


Imorgon är det Öppet hus på Mimers Hus i Kungälv för er som är intresserade. Lite sent informerat kanske men det håller iallafall på mellan 10.00-14.00. Någon gång där emellan kommer även jag och några till stå i severingen och se schnygga ut i våra otroligt stiliga severingskläder, ha ha! Har dock ingen aning vad som kommer serveras än men det blir nog något smarrigt! Tycker verkligen att ni ska komma och ta en titt på skolan. Skadar ju inte (:
Jag trivs iallafall jättebra på skolan.

Så imorgon blir det ingen sen lördagsmorgon inte. Upp vid sex, javesst!
Och eftersom det inte går några bussar så tidigt till kungälv så var Richard så snel och erbjöd sig skjuts ♥ (:


Vinterkänslan ligger i luften och jag tycker det är så sjukt mysigt. Får gärna vara kallt och snöa, men inte regna!
Bajs på det.
Var i stan en snabbis förut idag och såg att dem suttit upp en jättestor julgran i Nordstan och DET fick mig absolut att längta till jul. Och tänker man efter så är det ju faktiskt inte sååå långt kvar (a)

Aja, nu har jag nästan missat hela idol pågrund av att jag var tvungen att skriva om skiten. Men det går säkert något annat bra på tv som jag kan sysselsätta mig med innan jag ska lägga mig.
Pusshej.
Trevlig helg!



Gillar den här låten riktigt mycket men kunde inte hitta originalet så det fick bli med Filip och Fredrik, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0