mysig lördag


Hellaw!
Eftersom det blir släktkalas här hemma imorgon (för 3 personer, haha) så blev man tvungen att städa här hemma >.< 
Så idag fick jag äran att städa toaletten, woho.
Men det gick la hyfsat fort ändå tycker jag!
Och när jag ändå höll på tänkte jag att det var lika bra att ta rummet också. Så sketet som det var..

När jag i stort sett var klar med rummet, kom lilla appi (: 
medans vi satt och kollade på tv, kom systrarna Karlsson in med lite kläder som dem tydligen vuxit ur.
Så det var bara att prova och leka modell framför spegeln, haha.
Nah, inte riktigt så va..
Men fick en hel del kläder iaf och det skadar ju inte!
Storasystrar kan va till mycket stor hjälp ibland :D


Resultat från städningen iallafall. (obs! mobilkameran suger)












Vill ha denhär mobilen ;o  12-megapixel kamera (y)









Nu blir det läggdags.
pusshaj

Kommentarer
Postat av: Plutt

LITE kläder? ^^ haha massa ;)



SÅ lät dt inte när ja kom..

- Neej! Ja e inte klar :@

haha^^

2009-11-09 @ 19:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0