dot dot dot


tjenare tjenare.

som sagt så fick jag inte vara med i köket och laga mat idag, istället fick jag hoppa in i disken en stund eftersom dem behövde hjälp där. Så det vara bara på med kläderna och sätta igång.
Men för övrigt var det en riktigt soft dag och riktigt glad över att få träffa alla igen (a)
Helt underbar klass jag hamnat i måste jag säga! Sjukt goa.

Misslyckad middag med syster förut asso !
satte mjölk i halsen och trodde jag skulle dö .. av skratt!
.. kan ju säga att munnen var ju inte det enda stället det kom ut mjölk ifrån iallafall. Disgusting.

Min plugginsatts idag får ett minus. Har försökt med både engelskan, svenskan och matten, men kom inte särskilt långt innan jag gav upp helt & hållet. Men imorgon är det ett måste, annars blir det väldigt mycket att ta igen nästa vecka.

Nu har jag nästan missat halva Grey's. Så måste kila.
pusshaj



Saknar klassen.

Kommentarer
Postat av: martin

ÖÖÖH!

2009-11-05 @ 00:41:50
Postat av: Parreplutt

HAHAH ojoj det va faktist läskit (a).. måste säga nice inzoomning där i slutet -.-...(not)

2009-11-06 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0