ain't no sunshine..


Första dagen efter lovet och jag är hemma och är sjuk. Inte speciellt kul.
Hoppas på att det blir bättre imorgon - vill inte missa massa i skolan.

Trots alla olika symptom, lyckades jag dra mig ut i pissvädret och ta en sväng till skolan för att hämta lite böcker.
Träffade några klasskamrater och hade lust att bara stanna kvar i skolan och umgås med dem (!)
Men det var bara att gå ut i regnet igen och ta första bästa buss hem.

Nu är jag äntligen hemma i värmen igen och tänkte försöka plugga lite Engelska.
Får nog försöka göra lite Svenska och Matte också. Pust.

Lite senare mot kvällen blir det en varm dusch och sen någon mysig film ^^
pusshaj.



Min blick säger ju allt - mattelektion.






Video från sommarlovet. Haha!
(Lyssna ordentligt i slutet..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0