Pissregn!

Ingen bra början på dagen. Fick skippa frukosten och springa ner till bussen i regnet. Fy vad jag hatar regn!

Efter en 1 timma och 35 minuters lång teorilektion i idrott och ytterligare 2 timmar och 15 minuter (dubbelpass) i Engelskan utan någon mat överhuvudtaget, mådde jag ju knappast bra. Kändes som om min kropp skulle falla ihop vilken sekund som helst.








Menmen, innan jag går och pluggar ska jag bara berätta om en ganska udda grej som jag var med om igår.

Jag har ett tag nu försökt sälja mitt X-box, plus lite spel och sådant. Försökt med och sälja den på Blocket men eftersom man måste betala varje vecka för att ha kvar annonsen, så sket det sig till slut. Men i förrgår la jag upp samma annons, fast på Eniro (Köp & Sälj) där jag redan fick svar efter första dan.

En kille som tydligen var intresserad frågade om X-boxet fortfarande var till salu. Glad och överraskad som jag blev över att få svar redan efter första dagen, svarade jag ju självklart "ja" och väntade ivrigt på ett nytt mail ifrån honom. Men kom som en chock när, han i nästa mail, bad mig att hjälpa honom med att skicka X-boxet till hans dotter i Nigeria på hennes födelsedag. Say what?! 

Vad ska man svara på det liksom? 

Ska däremot gå ner och kolla imorgon hur mycket det kan kosta och skicka ett paket ner dit. Men jag tänker knappast betala frakten åt honom om det var det han trodde? ;s

Kommentarer
Postat av: Pariiaa

du tror inte att ngn typ försöker blåsa dig :?

2009-11-20 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0