"Happy as a hippo"


Tjoflöjt!
Kom precis hem från en lång och slitsam dag i skolan. Fast hur jobbigt det än kan vara, har man ju sjukt roliga klasskamrater som gör att man orkar ytterligare lite till!

Fiskgratäng med potatis - check! √
Eftersom Dunda inte kom fick jag jobba med Ronny istället och det gick lika bra de. Maten var ute i god tid och både läraren och rektorn (som var gäst) gav oss "beröm" för en lyckad måltid. Alltid skönt & höra (a)

Innan alla tog sitt pick och pack och drog hem fick vi lite information utav lärarna. Som att på Tisdag nästa vecka kommer skolkatalogen (ÄNTLIGEN!) och att det är jag och Lillmike som har ansvaret för pengarna vi får utav dem som är intresserade och vill ha en skolkatalog (i klassen). En annan information var för dem som ska ta vaccinet mot Svininfluensan kommer ta det på onsdagen och jag måste säga att trots att jag bestämde mig för att ta det, så blir jag mer och mer osäker nu, eftersom alla säger att man blir sjuk även om man tar vaccinet.

Ska ni ta vaccinet ?



När vi slutat, stannade jag, Nina och Elin kvar och pluggade flitigt med en inlämning.
Lika bra att få det gjort tyckte vi och satte oss i Restaurangen och pluggade (y) ;D




Nina i slutet; Karin, karin kommer!"  HAHA








Riktigt skön låt!





Nu ska jag in i duschen och sen ikväll blir det Grey's Anatomy!
pusshaj

Kommentarer
Postat av: appi

Vaccinet garanterar inte äns att man INTE får svininfluensan. "Bara mindre risk"

2009-11-21 @ 20:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0