Dissar och hissar


Uggs
Inget illa mot er som har sådana, skorna är säkert jättemysiga och sköna, men själv gillar jag dem inte särskilt mycket. Tycker dem ser ganska klumpiga ut och lite ser lite mer ut som "tofflor" man går runt i inomhus än vinterskor. Dock finns det ju dem som passar i det ..
Men det är inget som jag skulle kunna tänka mig att gå runt i alla fall.


 
Fjortisar
Okej, alla vet att fjortisar finns överallt, ingen nyhet. Men det jag börjar störa mig mer och mer på just nu är dem små fjortisarna som är födda mellan 95-97 ungefär. Nästan så man tycker synd om dem när de går råsminkade, tuperat hår och verkligen tofsar till knäna. Bokstavligt. Och deras attityd .. damn! Kaxiga så det finns inte.



Självgoda personer

Okej, ska jag vara ärlig så är nog detta det jag stör mig på mest. Jag menar, visst är det väl bra med lite självförtroende. För om man inte har något självfötroende överhuvudtaget så kommer man inte speciellt långt i livet, har jag hört. Men sen finns det dem personer som nästan bara pratar om sig själva och är något så sjukt ytliga. Och allting handlar ju självklart om dem. Hur duktiga dem är, hur roliga dem är och hur bäst dem verkligen är! Vem vill vara kompis med någon som oavsett vad man snackar om, kopplar allting till sig själv?
Nej, tack. Inte jag.





Vintern

Egentligen allt som har med vinter att göra. Bara känslan i luften att det är vinter - underbart!

Den kramgoa snön
Barnen i pulkabacken
Julbakningen
Julbordet
Julafton
Julklapp-shopping
Varm chocklad
Jullov
Umgås med nära & kära
Jullåtar

Helt underbart.


 
Min übergrymma klass
Glad att jag jag höll mig kvar i den här klassen. Ångrar inte en sekund. Helt underbara allihopa. Inget snack om saken - ni lyser upp min dag.
3 år tillsammans. Kan ju bara bli bättre och bättre, eller vad säger ni? (;

Ni är helt klart bäst. Vi är bäst!

HR09A ♥ så det ska va!


 
Syskonkärlek
Du är absolut det bästa jag har, Sofia.
För mig är du ingen vilken syster som helst. Du är en stor del av mig och jag skulle aldrig klara mig utan dig vid min sida. Ingen är som du. Ingen har ställt upp så mycket för mig, som du. Nästan så jag blir tårögd själv när jag skriver dethär. Detta är ingen syskonkärlek som helst. 
Det är speciellt. Du och jag.  

Raised by a sister,
who taught me I could be standing

Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Richard :)



Där var jag med på ett hörn ;) haha

2009-11-15 @ 22:56:57
Postat av: LillMike

Våååran klass ärr BÄST!:D

2009-11-16 @ 01:52:03
Postat av: josefin ;)

ÄLSKA UGGS <3

bara för de är dom skönaste skor jag någonsin haft ;D

2009-11-16 @ 07:40:58
URL: http://ossiiie.blogg.se/
Postat av: NINA

ja det var ju för jävla tur att inte du bytte elr något sådant, du är en del av klassen måja säga :D♥våran klass, HR09a (y)

2009-11-16 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0