Ja, då ses vi på lördag


Kom nyss hem från Öppet hus på skolan. Ganska kul faktiskt och det var ju inte speciellt ansträngande & jobbigt att ha på sig serveringskläder och gå runt på skolan dela ut lappar. "Ni ska vara stolta över era kock -och serveringskläder" som lärarna säger. Bär dem med stolthet - javisst! :)

Sen när jag slutat vid 12 tiden, gick jag till FRIENDS-representanterna, där jag egentligen skulle vara idag, och joinade dem lite. Men efter en halvtimma blev det ganska långtråkigt eftersom dem enda som kom fram till oss var dem som ville ha godis. Så jag drog mig hemåt istället.


Wellwell, Lördag och inget planerat ännu. Får la se ifall jag kan få tag på någon social person som kanske vill göra mig sällskap ikväll! [:
Annars blir det en filmkväll med mig själv eftersom ingen annan i familjen är hemma, höhö.


Btw, inte för att såå jättemånga läser min blogg men.. någon som är sugen på frågestund så är det bara att fråga på, haha.










För er som missade Idol igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0