Dissar & Hissar



 Sprutan mot svininfluensan

I början tvekade jag på om jag verkligen ville ta den, för det var ett j*vla snack om att människor dog efter dem hade tagit den. Klart man blir rädd liksom! Men samtidigt sa andra att det inte alls var farligt. Så jag hade ingen aning hur jag skulle göra och vem jag skulle lyssna på ;s
Men till slut bestämde pappa åt mig och sa att jag skulle ta den i vilket fall. So I did. Nu sitter jag med värk i armen (och har gjort i tre dagar nu), i förrgår var det feber och idag har jag en irriterande slemmig hals! mysigt. Undra om det äns var värt att ta sprutan? Hade ju blivit lika sjuk i vilket fall?

Wellwell, vaccinet är i mig. Inte så mycket att göra åt saken längre (;




 Dagar kvar ...

16
skoldagar kvar till jullovet
29 dagar kvar till julafton

Kommentarer
Postat av: Amanda

ååh, jag längtar också till julen!!

Men du, på jullovet måste vi ju ändå se till att träffas. Eller hur?

<3

2009-11-26 @ 11:33:37
URL: http://everybodysdarling.blogg.se/
Postat av: Mikael

Inte bra... Jag är med sjuk fast jag inte tagit sprutan... btw vacinet börjarar inte gälla fören 3 veckor efter man tagit den ;)

2009-11-26 @ 15:18:18
Postat av: Plutt

Du trodde/lyssna inte på mig...

2009-11-28 @ 11:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0