äckligt väder


Blåser kallt, snöar OCH regnar samtidigt. Usch! Vad är detta för väder egentligen ? ;o

Just nu sitter jag och tar igen lite Livsmedelskunskap som jag missat i skolan förra veckan, då jag var sjuk.
Inte jättekul men gör nästan hellre det än att fortsätta på min berättelse som jag knappt kommit halvvägs med.

Imorgon är det en riktigt soft dag. P.g.a att en lärare är sjuk så är restaurangen stängd. Så vi ska bara vara i restaurangen till 12 imorgon ! GÖTT


En finfin bild som jag och Ivan målade på Livsmedelskunskapen ^^







Sjukt ball video. Killarna är grymma!









Nu ska jag hoppsa iallafall in i duschen. Planer framåt kvällen;
21.00 Desperate Housewives
21.55 The new adventures of old Christine! ♥ (a)

... ska försöka plugga också (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0