1 November


Tiden går fort och det är redan November! ;o
Bara en månad kvar så är det första advent. Känns konstigt.
Tiden har gått alldeles för fort för att jag ska hänga med!

Nu har jag iallafall stigit upp ur sängen. Tog lite tid för mig att somna igår eftersom jag hade riktigt ont i halsen och har fortfarande en obehaglig känsla i halsen. Dessutom var några utanför rummet som inte riktigt tänkte på att folk försökte sova?
Till slut lyckades jag somna, trots att slemmet i halsen fortfarande irriterade mig.

Vaknade för knappt 20 minuter sedan och som alla andra mårnar kollar jag alltid mobilen det första jag gör.
Ett mystiskt sms från okänt nummer?
Försökte söka på eniro men gav ingen "träff".
Störande! För personen vill ju självklart inte berätta vem han/hon är heller.



Igår åkte jag till Ivan som sagt. Krånglig bussresa måste jag säga och snacka om att komma typ.. mitt ute i ingenstans?
Han bor i Stenungsund, som jag heller aldrig varit i förut. Och det man ser när man sitter på bussen och kollar ut genom fönstret är antingen skog, bondgårdar eller åkrar.

Men när jag väl kom fram till området där han bodde så var det ett ganska litet och mysigt faktiskt. Inte alls så jag trodde det skulle se ut i Stora Höga (:

När vi kom in så blev jag riktigt seg och trött, så det slutade med att vi satte på en film.
"28 days later" - Inte jätteläskig film. Utan mer udda och äcklig x)

Sen vid 9-tiden satte jag mig på bussen och åkte hemåt.
Hade iallafall trevligt och skoj! :D


Just a steady beatin heart, and a wish and a prayer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0