1 advent


åh, så mysigt :)  redan första advent och bara 3 veckor kvar till Jul !

Igår drog jag mig upp till Ale Gymnasium och kollade på när systrarna karlsson spelade innebandy mot Pixbo.
Jag säger bara en sak - det var absolut sista gången jag var och kollade på Surte-Pixbo. Får ju fan panik !
Vet inte hur många gånger jag satt och slog & nöp Sofia som satt bredvid mig, BARA för att jag greps av panik varje gång Pixbo höll på att göra mål. Hahaha, flipp !
Matchen slutade iallafall 5-5 och jag kunde pusta ut. Tack gode gud!

Fick en ny mobil igår också!
Benji, som har köpt sig en Iphone, gav mig hans förra mobil. En LG KP500. Och jag är redan som besatt av den!
Sitter och försöker lägga in lite musik och sådant nu. Men tack så jättemycket, benji!





Idag är det städning och plugg som gäller iallafall. Inget annat !


Hoppas ni haft en trevlig helg everybody!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0