Tänk vad man kan gå miste om i livet


Hallå kött och blåbär.

Snön, vinterkylan, julkänslan - vad mer kan jag begära?
Det var exakt detta jag saknade för några veckor sedan. Och nu har jag liksom "fått" allt det. Men trots detta så är jag inte nöjd (hör och häpna - anna klagar -.-)
Men jag är faktiskt riktigt rese-sugen!
Har gått och tänkt på det lite denhär veckan och det hade varit så sjukt underbart att bara åka ner till Grekland och sola och äta massa god mat. Och jag som aldrig haft det suget av att åka utomlands. Jag har liksom tackat nej till att åka ner till värmen en hel vecka och bara njuta. Som om jag har något bättre för mig i kalla sverige?
Haha! Jaja, misstag gör alla..

MEN o andra sidan så ska det ju bli riktigt mysigt med jul och nyår. En skoldag kvar och sen är det lov som gäller. U n d e r b a r t.




.. fast en rejäl solbränna hade ju faktiskt INTE suttit fel ;$

Kommentarer
Postat av: martin

Kan du inte höra av dig om vi skulle göra nåt på lovet?

2009-12-17 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0