Snurra runt på staaan !

Hallå kött och blåbär!

Igår var det som sagt stan med några från klassen. Himlans trevligt faktiskt!
Fick köpt mig två julklappar. Framsteg framsteg.
Men idag får jag mitt "studiebidrag", så här ska det shoppas! Kommer bara vara sååå pank efter jag köpt alla julklappar bara :(

Ska alldeles strax göra i ordning mig och sen blire in till stan. Liseberg ikväll kanske? (:
En sak i taget, Anna. Höhö.

pussheeej,



Parfym-tips!





För Honom.
Den luktar riktigt gott!

1 Million




För Henne.
Säger bara en sak; Vill ha!

Paris Hilton Can can

Kommentarer
Postat av: Pariiaa

haha du e fortfarande en sucker för den killparfymen tydligen :D<3

2009-12-23 @ 13:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0