He's back!


Hallå där kött och blåbär!

Nu är Jonas hemma från Miami igen och självklart så hade han blivit brun. Fast inte så brun som jag hade trott att han skulle bli. Menmen, blev lite avis ändå. Kollade på lite bilder som de hade tagit där nere och det verkar ju så sjukt nice. Jag SKA dit någongång! garanterat ett MÅSTE innan jag dör. Och då menar jag inte bara Miami utan alla olika städer. New York hade jag ju absolut inte tackat nej till.

Men icke ska jag klaga. Vi har ju... is.
L i v s f a r l i g t.




Jonas pimp-klocka från Miami vs min rosa från Ur&penn (?)




Jonas & Baloo



Nä, nu måste jag sova. Upp tidigt imorgon och ut på äventyr (y

Kommentarer
Postat av: p.k

DOUBLE CHIIINNN :D

2009-12-29 @ 23:43:39
Postat av: Plutt

tkr din klocka oxå är fin =) haha, även om den gick sönder lite idag... limma(Y)



Va liten jonas ser ut... o stor katten blivit xD

2009-12-30 @ 00:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0