IKEA


Hallå där kött och blåbär

Vid ca nio tiden drog jag mig upp ur sängen imorse. Kändes som att klockan var fem på morgonen och jag skulle till skolan. Obehaglig känsla. Fixade mig lite snabbt och drog sedan till Martin för att hämta hans biokort. Var det någon som öppnade dörren när Anna knackade på? Nä. Martin hade försovit sig och det händer typ.. aldrig?
Iallafall, drog mig vidare till Nellie, medan snön verkligen öste ner!
Dessutom var det änna svårt och veta vart man skulle sätta fötterna eftersom snön täckte all is under. Höll på att ramla max 10 gånger. Menmen, efter jag hämtat Nellies biokort drog jag in till stan och hämtade ut biljetterna och därefter blev det IKEA med appi och hennes mamma. Mycket trevligt!
Fick köpt mig ett nattduksbord iallafall. Tummen upp. Imorgon ska jag montera - ajjemän!




"I ett tjejrum är det mycket som händer" - ni ska bara veta killar! (;


Läggdags. GÖTT!
Imorgon blire bio med Nellie&Martin, ♥

pussheej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0