12 timmar kvar - sen smäller det!


Hallå där kött och blåbär, ännaabanääna här!

Eftersom jag inte kommer sitta vid datorn och vänta på att klockan kommer slå 00.00, så önskar jag er alla ett Gott nytt år och en god fortsättning! Drick nu inte för mycket, tror det är roligare om man kommer ihåg sin nyår lite åtminstone. I'm I right? ;D

Någon som har nyårslöften?
Ska jag vara ärlig har jag inte lagt en tanke på det, men kanske kan komma på något nu. Hmm..
Tagga ner på skräpmaten! Där har vi det. Nu gäller det bara att hålla det.

Menmen, nytt år - nya möjligheter!



Kommentarer
Postat av: JonasTheMan

du tagga ner på skräppmat ?!!

hahaha yee right ;)

2009-12-31 @ 15:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0