-13 C


Hallå kött och blåbär.

Sitter och lyssnar på Jason Derulo och försöker hitta lite julklappar på internet.
Har lite ångest för jag har bara köpt två julklappar och har ungefär åtta kvar, haha. Dessutom får jag inte mina pengar förrän den 22e. Så det blir rejält med julshopping på tisdag och onsdag! Antar att det komme vara knökat med folk i stan då, så försöker hitta lite julklappar via nätet så jag vet vad jag ska köpa sen när jag väl kommer till stan.

Hade behövt tips på vad man kan köpa till sin pappa. För jag har ingen aning!

Jaja, ska fortsätta att leta vidare!



peace ! ♥

Kommentarer
Postat av: carro (:

kallingar funkar alltid ! (:

2009-12-21 @ 11:00:17
URL: http://cuteloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0